Dag1-2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Manja Weijers - WaarBenJij.nu Dag1-2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Manja Weijers - WaarBenJij.nu

Dag1-2

Blijf op de hoogte en volg Manja

05 September 2014 | Costa Rica, San José

Na een lange vlucht en bijna 24h wakker zijn ben ik in San Jose. Wat een gedoe in Atlanta, bijna twee uur nodig gehad om door alle controles te komen, je zou er gewoon je overstap van missen. In San Jose een heel ander verhaal binnen 15min stond ik buiten incl baggage. Taxi stond al op me te wachten. Na een tochtje van 30min heel relaxed rijden ben ik bij het hostel. Inmiddels is het 22h. San Jose is geen mooie stad, veel grote lelijke gebouwen met grote reclame posters. Het ruikt wel lekker tropisch, naar regen met een soort lichte brandlucht, moeilijk te omschrijven maar heel herkenbaar. Hostel schijnt de beste te zijn. Hal ziet er mooi uit, binnentuin ook. Vanuit de hal gaat een grote open trap rechtstreeks naar de dorm, gelegen aan de straatkant. Erg gehorig dus. Gelukkig is het hostel zelf wel heel stil. De bedden kraken alleen enorm! Na 3uur slapen wordt ik wakker, echt klaarwakker. Om kwart over 5 staat de eerste op en gaat douchen, ik besluit daarna hetzelfde te doen. Het blijkt dat ze hier geen ontbijt serveren (vandaar zo goedkoop, $10 pn!), dus zometeen als de winkels open zijnga ik gelijk de stad verkennen. Mn maag rommelt behoorlijk! Roger een van de eigenaren is aardig maar nog erg moe en erg gereserveerd, vind mn grapje niet grappig. Hij had allemaal ideeen over wat ik kon doen, paar dagen daar en dan daarheen. Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Blijf nog n dag hier en dan naar Pavonnes, het weer is best goed, in de stad regent het in de middag en aan het strand 's ochtends.

Geen idee hoe lang ik dit schrijven volhou, er komt vast nog wel n verhaaltje!

  • 05 September 2014 - 18:38

    Tomas:

    Goed om te horen dat je bent gearriveerd!
    Nu lekker genieten van alle indrukken.
    Veel plzr he.

  • 05 September 2014 - 19:20

    Bas:

    Klinkt goed!
    Raar dat ze je grapjes niet grappig vinden... ;-)
    Nu ontspannen en acclimatiseren.
    Veel plezier!!

  • 06 September 2014 - 20:24

    Marianne:

    Mooi, fijne tijd en ga vooral door met schrijven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Rondtrekken door Costa Rica

Met de rugzak naar Costa Rica om te surfen en te genieten

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

Laatste blog

27 September 2014

Vagos Place

22 September 2014

rescue centre

17 September 2014

Tico flirt

15 September 2014

Dag rancho burica
Manja

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4488

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 02 Oktober 2014

Rondtrekken door Costa Rica

Landen bezocht: